default-header

Reageer op: Sluiten PFO – ervaringen

Home Forums Even voorstellen Sluiten PFO – ervaringen Reageer op: Sluiten PFO – ervaringen

Suzanne
Gast

Hallo,

Wat fijn om wat verhalen van lotgenoten te lezen. Ik heb op mijn 36e een ooginfarct gehad. De dag na m’n verjaardag in augustus. Vond ik best ironisch na bijna 20 jaar in de optiek werkzaam te zijn. Ik zag een vlek en dat leek erg op migraine. Daarom gelijk ibuprofen genomen. Omdat het lang bleef hebben ze op m’n werk verder gekeken en toen kon ik de volgende dag bij de oogarts terecht. Zij constateerde het infarct en mocht gelijk de volgende dag naar de TIA poli. Alle onderzoeken waren goed. Later ook een hart echo met bubbels gehad en daar dachten ze het pfo te zien. Ter bevestiging in een ander ziekenhuis een slokdarmecho gehad in november. Eind mei heb ik m’n paraplu gehad in het Erasmus Rotterdam. Ik vond het heel erg interessant en mocht zelfs meekijken. Wel wat gezonde spanning vooraf maar dat lijkt me niet zo vreemd. Inmiddels dus bijna een jaar verder. Inderdaad soms wat hartkloppingen bij stress. Met m’n oog is het weer helemaal goed gekomen gelukkig. Dit duurde wel zeker een half jaar maar nooit echt last van gehad.