default-header

Reageer op: lichamelijke klachten

Home Forums De jongere hartpatiënt lichamelijke klachten Reageer op: lichamelijke klachten

Flos H
Gast

Beste Ramon, (r.spilker) en anderen met soort gelijke klachten.
Ik heb sinds 2017 dezelfde klachten ik bleek rond die tijd ook zwanger dus dacht hetzal wel aan de zwangerschap liggen… ik kreeg maagzuurremmers tegen maagzuur en maag pijn. Met de jaren kwamen er meer klachten bij waaronder die hartkloppingen /overslagen man alsof je denkt dat je dood gaat.
Ik ben bij lumc geweest voor hart controle (helemaal door de molen gehaald) niks aan de hand. De cardioloog zei ik geloof dat er echt iets met u aan de hand is maar het is niet uw hart. Soms kan je hart die hartkloppingen etc veroorzaken als een ander orgaan moeite heeft. Hij vroeg me waar is het begonnen ik gaf aan maagzuur en darmen. (2018) hij adviseerde me daar weer naar te kijken en stuurde me terug naar de huisarts. Die stuurde me door naar het lange land Zoetermeer … en Westeinde omdat die geen wachtlijsten hadden maar die wilde na alle testen niet bij mij een endoscopie uitvoeren omdat ik hoogbloedings gevaar heb. Ondertussen zakte mn ijzer constant en kon ik geen tabletten verdragen. Ik moest naar lumc voor ijzerinfuzen… maar ook dan zakte mn ijzer van 400 naar 18 in 2 maanden naar mate mn ijzer zakte had ik ook weer meer last van hartkloppingen en benauwdheid bij inspanning en naar de wc gaan ontlasting.

Eindelijk kon de hematoloog een interne verwijzing binnen lumc indienen en hebben ze bij mij geconstateerd dat ik helicobacter pylori heb met bijhorend maagzweer(2023) omdat mn huisarts in tussentijd me had opgegeven ben ik via orthomoleculaire wijze met multivitamine , glutahion, probiotica mezelf wat gaan helpen en jeejtje wat ben ik dankbaar daarvoor want Helicobacter zo lang in je buik kan uitlopen tot darmkanker… een tekort Aan een vitamine of mineraal kan je ook rare klachten geven zoals hartkloppingen (bijvoorbeeld te kort aan magnesium (je hebt hier meerdere soorten in) of ijzer of b12. Ik zit nu eindelijk aan een zware antibiotica kuur met maagzuurremmers voel me daar nu even slechter door want die maagzuur die ik had is nu nog minder waardoor ik ff weer meer hartkloppingen heb bij verteren van het eten… maar ik hoop echt met heeel mn hart dat het hierna klaar is. Mijn zoontje heeft de zelfde buikklachten en hij wordt binnenkort door haga gecontroleerd op Helicobacter.

Nog even de site note: sinds 2017 wel 5 keer gecontroleerd op helicobacter en ontstekingen of bloed in ontlasting door door mn ontlasting te controleren( potjes inleveren) maar altijd was het resultaat; we kunnen niks vinden…
En er bestaat een kans omdat het al zo lang in mij zit dat ik weer een nieuwe antibioticakuur moet omdat de bacterie een biofilm maakt om zich te verdedigen..

Ik hoop dat iemand hier iets aan heeft en wens jullie verder het beste en heel veel succes.

Vriendelijke groetjes,
Flos