default-header

Reageer op: Cardiostick

Home Forums Hulpmiddelen Cardiostick Reageer op: Cardiostick

Roland
Gast

Heftige tijden, Frenk! Ik kan het trouwens goed volgen, hoor. Jullie zijn nog een heel stukje jonger dan wij. Hebben jullie een goede ondersteuning? Ik ben de afgelopen 4 jaar al zeker 6 keer opgenomen geweest op de longafdeling ivm heftige opstoot astma. Ik heb mijn cardioloog gevraagd of er een mogelijk verband is met mijn rechter hartkamer (ARVC). De cardioloog kan niet verklaren waarom het steeds vaker fout gaat, ik ben zeer trouw aan de medicatie. Ik merk dat zowel longarts als cardioloog deze ontwikkeling een beetje verontrustend vinden. Gelukkig heb ik ook nog een positief berichtje: echo van de lever toonde aan dat de gezwellen stabiel zijn. Begin volgend jaar weer een ct-scan. Deze wordt gecombineerd met controle meningeoom in mijn hoofd. Hopelijk dat er ook dan niets veranderd is.
Ik hoop dat de stamceltherapie t.z.t doorgaat bij je vrouw. Wat een onzekerheid! Ben blij voor je dat je het van je af kunt schrijven, is alleen maar goed. Laat je weten als er ontwikkelingen zijn? Kan ook via een privéberichtje.

Heel veel sterkte voor jullie beiden. Groet van Annemarie