Hallo allemaal,
Ik ben inmiddels 15 maanden na mijn hart operatie ( Myectomie) en merk de laatste 3 maanden sterke vooruitgang: vooral in energie! Heerlijk! Ik was al vrij vroeg weer begonnen met werken, 3 maanden na de operatie. Te vroeg bleek achteraf waardoor ik na 3 maanden weer volledig uitviel door uitputting en longontsteking. Vervolgens ben ik nu weer 5 maanden aan het re-integreren maar op een heel rustig tempo. Ik zit nu op 4 x 6 uur en blijf rustig oppbouwen en probeer naar mijn lichaam te luisteren al is dit soms best lastig en vooral nieuw omdat mijn lichaam zo anders reageert tegenwoordig. Ik merk nog steeds dat mijn concentratie boog kort is, zeker in de middag op een werkdag. Ook mijn geheugen is nog niet op en top, herkennen jullie dit ook?
Maar ik ben zo blij dat ik nu het resultaat merk, ik kan oprecht zeggen dat ik mij nog nooit zo goed heb gevoeld….Al was het zeker een pittige ervaring al met al… dank voor alle berichten, ik heb vaak meegelezen en dan dacht ik weer: ok dit hoort er blijkbaar bij. Als ik moe ben heb ik overigens ook nog snel pijn aan het borstbeen en ook merk ik dat ik snel buiten adem ben bij zeer koude lucht.
Groeten Tesca