default-header

Het is erg leuk om ook eens leuke dingen te delen met elkaar

Roland
Gast

Rokjesdag (1)

Het kan eigenlijk niemand ontgaan zijn, vandaag 10 april 2015 is uitgeroepen tot nationale rokjesdag. 🙂
Ik kom net thuis van de fitness. Na maanden heb ik vandaag eindelijk weer eens de stoute (sport) schoenen aangetrokken en heb de nodige kilometers gefietst en wat rek- en strekoefeningen gedaan. De fysiotherapeuten waren wat teleurgesteld dat de aanwezige dames zich niet conform nationale dress-code hadden gekleed maar in casual sportkleding de nodige calorieën probeerden te verbranden. Ik had een sportbroek tot net over de knie aan en bedacht me dat er toch eerst iets aan de kleur van mijn onderstel moet veranderen wil ik me in het straatbeeld begeven gekleed in een zomers rokje.
Nou had ik voor vanmiddag het een en ander aan huishoudelijke klusjes op het programma staan maar als ik zo naar buiten kijk vind ik dat ik na de sportieve activiteiten mezelf een relax momentje mag gunnen.
Ik ga genieten van het lente-zonnetje, wat leesvoer en een spa-tje. En dan proberen niet te veel om me heen te kijken, werk is er altijd te doen. 😉

Ik wens iedereen een stralende dag en prettig weekend,
Annemarie