Inderdaad Annemarie – wat is het leven fijn als de zon schijnt…. :whistle:
Het is alweer 2 dagen prachtig zonnig en warm weer geweest en ook wij zijn druk bezig geweest in ons Balkontuintje. 😆 Mijn man heeft van 3 grote cement bakken Langwerpige een balkontuintje gecreëerd.
Een mooie border erom zodat je de bakken niet meer ziet en het is een heuse tuin in de jaren geworden waarvan wij erg genieten samen. @ dagen terug met het mooie weer heeft hij een echte moestuintje voor mij gemaakt omdat ik ook groente wilde gaan kweken. Hij heeft een houten bak getimmerd van Lariks hout met daaronder 4 wielen zodat ik het verrijden kan en erop staat een huif van plastic ( gekocht bij de Aldi waar zij van de week in de aanbieding waren )nu lijkt het net een huifkar waarvan de huif dus dicht kan. Daarin heb ik dus mijn groenten geplant zoals Sla en Bloemkool en Prei stekjes en ook heb ik mijn voor gekweekte Basilicum en Peterselie en nu maar wachten tot het groter gaat groeien. Ik kan het wel groot kijken zo leuk vind ik het en het is hoog genoeg zodat ik op een klein krukje zittend de plantjes kan verzorgen dus optimale rust voor mijn hartje. Dus zon kom maar op :woohoo: Ook wij zitten regelmatig te genieten van ons tuintje en gisteren zagen ook wij 2 prachtige vlinders het Koolwitje en de Dagpauwoog in onze bloemen op en neer vliegen . Dan denk ik altijd ; Wat Zijn wij rijk en wat leven wij heerlijk in Nederland zo zonder oorlog. Ik ben een zeer tevreden mensje en ik pluk de dag!
Fijne Zaterdag iedereen met een spontane vrolijke lach van mij. :laugh: