default-header

Het is erg leuk om ook eens leuke dingen te delen met elkaar

Chris1977
Gast

Hoi Ad en Annemarie,
Wat hebben jullie toch een geluk dat jullie nog zoveel natuur om je heen hebt.
Ik moet hier opletten voor de Wilde grijze RET bus en de overstekende Tram 😛
Gelukkig zit ik nog in een hoek dat ik redelijk snel hele mooie dieren tegen kom in het echt, zoals de buizerd, slechtvalk en de zeearend.

Momenteel ben ik zelf thuis bezig om op de vensterbank te tuinieren, want in de tuin is het nog net te zwaar.
De aardbeien en tomaten plantjes komen al goed op en de keuken heb ik ondertussen om getoverd in een kruiden tuin 😛
Ik vind het heerlijk om met verse kruiden te werken en ondertussen weten we ook dat er aan aantal specerijen zijn waar mijn vrouw niet tegen kan en bijna overal standaard in zit in de zakjes met sauzen.
Dus ben ik aan t puzzelen met smaken met de kruiden die we wel kunnen eten zodat iedereen het lust.
En over tuinieren gesproken, ben ik nu ook op een bijzonder manier bezig, namelijk onderwater.
Zelf heb ik al een poos een aquarium staan en de vissen doen het goed maar nooit zo heel erg veel aandacht besteed aan de planten.
Nu dat de bak stabiel is en ik op internet hele mooie dingen heb gezien had ik zoiets hier wil ik meer over weten.
Ik ben er achter dat ik op dit gebied een beginner ben en ik nog een heleboel kan leren, maar zoals zoveel dingen (zoals koken) doe ik het op gevoel en doe het net anders dan volgens het boekje 😛

Geniet van het zonnetje,
dan doe ik dat ook B)