default-header

Re:Babbelbox

Home Forums Hartfalen Babbelbox Re:Babbelbox

kneusje
Gast

:laugh: Hey meiden (Lisa ook…haha),

het gesprek met mijn cardioloog moet nog plaatsvinden, ik heb gister een verzoek ingediend :blush: dus hopen dat het gauw gebeurd.
Ik zat net wat te mailen en toen kreeg ik een behoorlijk lang durende VT…..akelig zeg! :S
Niemand thuis dus bedacht me toch wel dat ik echt wel gevaar loop….. :dry:

Nou ja, na flink hoesten werd het minder gelukkig maar dat was wel de langste die ik gehad heb tot nu toe…… 🙁

Ben er nu weer en ga zo maar even lekker liggen, lijkt me veiliger…….haha

Die metoprolol is inderdaad Selokeen maar ik kon er vroeger ook niet tegen en nu wel.
misschien dat mijn lichaam nu iets anders reageert op het middel dus ik hoop van harte dat je er nu wel tegen kunt Marjolijn.
Het levert me veel op eerlijk gezegd, zonder zou ik nu als een gek stuiteren……of dood liggen……hoe je het ook bekijkt…. 😛
In ieder geval heb ik de selokeen hard nodig dus ik slik het braaf en zn eentje extra….
Misschien ga ik dat nu ook maar even doen… :silly:

Zwitserland is echt prachtig, Oostenrijk ook hoor…dat heb ik ook jarenlang doorgespit maar Zwitserland vind ik net even iets mooier en ruiger en doordaat de bergen daar hoger zijn heb je meer besneeuwde toppen dus ook meer watervallen…. :laugh:
Natuurlijk blijft het een kwestie van smaak.

Margreet, mocht je toch ooit willen; in Zwitserland (en vlgs mij ook in Oostenrijk) zijn speciale wandelroutes voor rolstoelen uitgezet en kun je met je rolstoel ook in de meeste (wat grotere) liften.
Blijf dus dromen want je weet maar nooit en als ik tóch dat miljoen win,……..neem ik jullie mee voor een reisje :laugh:

De voedingssupplementen doen me heel erg goed Margreet, alleen de kosten wil je niet weten…..
Wat erg dat wij alles zelf moeten betalen, ondanks dat ik voor alternatieve geneesmiddelen verzekerd ben vallen juist deze er buiten.
En als ik dan kijk welke schimmige middelen wél vergoed worden als alternatief dan snap ik er niets van….

Ik wist dat je zus genomineerd was maar fantastisch toch!
Jammer als ze niet gewonnen heeft maar de nominatie is veel waard!

Nou lieverds, ik ga nu even liggen om de boel tot rust te brengen en hoop op meer zon…waha…

Knuffels, Eugenie