:laugh: Super foto’s weer Marjolijn, prachtig gebied ook.
Geniet lekker van je vakantie vrijdag want dat heb je na al die drukte wel hard nodig.
6 mei heb ik de hartkatheterisatie Margreet, duimen dus….blehrrrr…
Heb er vreselijke hekel aan, ik geloof dat ik er inmiddels al wel tientallen gehad heb en vroeger waren dat geen makkelijke ingreepjes…..
Ik heb nog flinke 4 cm lange littekens in mijn armen want toen moest er nog een vat aangesneden en gehecht gaan worden, later via de lies met 24 uur zandzak erop stilliggen en nabloedingen en veel dikkere draden….
Het is dus allemaal wel minder pijnlijk geworden maar mentaal heb ik het blijkbaar gehad en wil ik niet meer….maar ja…
Ben al een paar dagen super down, niet alleen daarvan hoor maar even verwerken van die ICD denk ik.
Bovendien ook medische problemen in mijn familie maar dat mail ik wel privé om niet hetzelfde mee te moeten maken als Margreet…je weet maar nooit…
In ieder geval voel ik me een beetje depri maar dat gaat wel weer over verwacht ik….
Hopelijk trekt het snel weer bij want het is niets voor mij.
Ik heb morgen wel een gesprek met het medisch maatschappelijk werk als voorbereiding op de ICD….misschien helpt het als ik daar even lekker kan spuien…dat doe je niet bij je huisgenoten want die hebben het er zelf al moeilijk mee….
Jullie snappen dat wel…
Nou meissies, zorg voor wat rust in een lekker zonnetje en tot gauw.
Knuffel, Eugenie