default-header

Re:Babbelbox

Home Forums Hartfalen Babbelbox Re:Babbelbox

Anoniem
Inactief

Argentijns is ook lekker..hier in rotterdam zit Gauchos….erg lekker allemaal..
ben ook gek op gegrild vlees..jammie…daarom vond ik het eten in Griekenland ook zo lekker..

Wat lekker dat je man al zo snel de uitslag krijgt…en hopelijk eentje waar ze wat aan kunnen doen…want zo is het ook nix he..

Zo te horen ben je al voorbereid op warm weer..hihihi…de eerste helft is het niet echt geweldig..maar ach..in de bios en het restaurant is het droog..en bij mijn zus ook..
dus hopelijk is het de tweede week wat beter als we naar Blijdorp gaan…
er is weer een hoop nieuw..dus dat is altijd leuk…

Margreet..er zijn ook chinezen die geen vetsin gebruiken hoor…even vragen..
ooit iemand op bezoek gehad die er niet tegen kon..en toen bij de chinees hier in de buurt gevraagd of ze dat gebruikte…en dat was niet zo…dus ze kon gewoon mee eten toen..

Morgen willen we even naar de plantenhal….even twee hangplanten kopen..voor onze nieuwe hangers…in de tuin…en nog voor mijn pot die aan de regenpijp zit..
en een blik verf..groen..voor de planken en plaat die aan de schuur bevestigd moeten gaan worden…zodat het er weer netjes uit ziet…

mijn mannetje heeft nog wat narcissenbollen en nog wat andere zomerse bollen in de border in de achtertuin gedaan..en de klimroos geplant bij de waterval…

als het weer wat droger is…ga ik wel snoeien op mijn gemakkie..de brem..de amerikaanse sering..en hier en daar een hortensia….oh ja..ook nog de blauwe regen…zodat hij wat voller word….

Nou meiden..ik denk aan jullie..eerst Eugenie met de katherisatie..en dan aan jouw man Margreet..met de MRI….

Geniet lekker nog van de dag…en avond….

Knuffels….