default-header

Re:Babbelbox

Home Forums Hartfalen Babbelbox Re:Babbelbox

tygo
Deelnemer

He getver, Eugenie! Het is me nogal een bedrag, 2500 euro! En dat door een fout van hun kant waar ze (kennelijk) pas na jaren achterkomen? Kan dat zomaar dan? Het lijkt mij dat er enige coulantie van hun kant getoond mag worden!! Het is niet een bedrag wat je zomaar even uit je portemonnaie schudt! (was het maar waar)
En dat Jan al 5 afwijzingen heeft, verdorie, meisje, dat vreet energie van jou, en van jullie allemaal nu. Dat kun je net niet hebben nu! Wat ik van jou begreep, in een van je stukjes, is dat hij toch heel geoede capaciteiten heeft. En echt Eugenie, dat wordt gezien, niet nu, maar over een poosje wel! Soms lijkt iemand te moeten wachten tot het juiste op zijn pad komt. Ben ik helemaal met Marjolijn eens!

En dat jij er doorheen zat is zo meer dan logisch! En dat je ineens besefte wat er nog moest gebeuren, jemig, meer dan logisch! Gelukkig is de katheteresaie donderdag, en dan hoop ik dat de andere operatie snel volgt, dan hoef je er niet zo lang tegen op te kijken. Ik vind het hardstikke goed van je dat je het aan je vrienden en familie gemaild hebt, en zo fijn dat je daar zulke warme reactie’s op kreeg! Ze zeggen wel eens, gedeelde smart is halve smart, er zit een kern van waarheid in.

Je bedankte ons omdat je mede dankzij ons dit aan je vrienden enzo durfde mailen!
Lieve Eugenie, ik moet juist jou en Marjolijn bedanken, Door jullie durfde ik eindelijk iets te zeggen. Durfde ik iets te ‘delen’ Ik heb het maar met weinig mensen,. en daar horen jullie samen bij! Ik hou ook liever alles voor me, (wat de huisarts niet zo goed vindt)
Jij bent blij met ons, en ik ben oh zo blij met jullie!!!

Donderdag ben ik in gedachten bij je hoor Eugenie!

Marjolijn. lekker stokbroodjes gegeten gisteren?? Door jou zag ik alleen rijst met suiker en kaneel niet zo zitten, Heb lekker boterhammen met kaas komkommer en tomaat gemaakt, mmmmm (het enige ongezonde was de mayonaise 🙂 😉

Jij hebt net een tukkie gedaan zeg je, ik ga nu even mind fulness doen, (daar kan geen tukkie bij, moet er bij wakker blijven)

Heel fijn weekeind hoor, (hier is ook weer een prachtige blauwe lucht, terwijl het vanmorgen zo grauw begon)

Doe voorzichtig, allebei

Liefs en knuffels, Margreet