default-header

Re:De klachten die er nog steeds zijn na het dotteren!

Home Forums Angina pectoris De klachten die er nog steeds zijn na het dotteren! Re:De klachten die er nog steeds zijn na het dotteren!

Corrie 50
Deelnemer

Hoi Jacob,
Ben ik weer een keer.
Er is weer veel gebeurd hoor.
Maar het laatste is, dat ik de fietstest heb gehad en nu blijkt dat mijn hart te weinig zuurstof krijgt bij inspanning.
Waar het vandaan komt , hebben ze geen idee van.
Want in principe is verder alles goed bij mijn hart en de hartkamers enz.
Cardio stuurde me weer door naar de longarts waar hij zelf naar had gebeld.
Ikzou daar weer versneld naar toen gaan en dan ook voor inspanningstest maar dan met bloed afnamen uit de slagader voor het zuurstof in mijn bloed bij inspanning.
O ja en ik krijg binnenkort hartrevalidatie.
De inspanningstest zou geen fietstest zijn want die is alleen voor mensen die iets mankeren en bij mij is het een BEER DIE ZOEKT NAAR EEN MUISJE , en we weten de uitslag toch al ….aldus de Longarts.
Oook over de hartrevalidatie zei hij .. ze gaan u nu eindelijk eens een keer goed onder handen nemen en de zweep gaat er eens goed overheen.
Dit heeft veel met me gedaan ….en ik was blij dat mijn man erbij was anders had niemand geloofd dat hij deze dingen heeft gezegd.
Maar goed die inspanningstest bij de Longarts laat ik niet meer doen , wil wel in het LUMC maar Nooit meer in het HAGA.
Dit heb ik ook laten weten aan mijn cardioloog.
Hij zal morgen wel bellen denk ik.
Voor de hartrevalidatie zal ik wel naar het HAGA moeten maar dat is dan de sophia revaldatie en staat verder los van het HAGA.
Ik heb daar vrijdag een test en een intake gesprek.

Groetjes Lydia