default-header

Re:De klachten die er nog steeds zijn na het dotteren!

Home Forums Angina pectoris De klachten die er nog steeds zijn na het dotteren! Re:De klachten die er nog steeds zijn na het dotteren!

Anoniem
Inactief

Hoi Lydia en Annemarie, en Nesia, Jacob.
Zeker een tijdje stil geweest. Maar jammer dat het met Lydia nog hetzelfde is.
En Annemarie jij bent geloof ik recordhouder reizen/onderzoeken zeg ! Al is Aken niet zover bij jou vandaan. Maar bij jou is het ook nog niet allemaal in orde ! En hoe is het met je man ?
Hier gaat alles z’n gangetje, af en toe een puf nitro, af en toe salbutamol.
Hoef over een half jaar pas weer naar de cardioloog, ben in september nog langs de SEH geweest ivm duizeligheid maar het hart was redelijk, en het lekje niet groter geworden, en nu is de duizeligheid alleen nog als ik erg moe ben. Want al gaat het verder best wel, ik weet wat ik kan voor ik er last van krijg, heeft even geduurd voor een ongedurig persoon als ik maar kan nu wat beter omgaan met de vermoeidheid. Want dat is nu op de arthrofibrose na dan, de grootste klacht. Ga volgende week cholesterol laten prikken, heb nu dat vette visdieet immers, is wel lekker hoor ! ben benieuwd, enne ik ga 7 maart 2014 voor een second opinion naar Woerden voor de arthrofibrose, wie weet of ze er daar een oplossing voor hebben. En deze week werkt mijn man voor het laatst fultime, blijft 2 dagen werken, gaat met Vut, ben ik erg blij mee, hij wandeld graag en ik kan dan tenminste ook wat meer de deur uit. En Nesia, in januari bak ik weer een appeltaart !
Lieve groet allemaal, Jany