default-header

Re:Even Voorstellen!

Home Forums Even voorstellen Even Voorstellen! Re:Even Voorstellen!

Artist86
Gast

Hai Yann,

Damn, het zal je ouders wel zwaar zijn gevallen om een kindje te krijgen dat in medische nood is direct na de geboorte en daarna zijn hele leven medische problemen zal blijven houden. Hoe waren je ouders eronder?

Mijn ouders waren niet zo tof. Niet dat ze niet zorgzaam waren hoor, ik heb hele lieve en zorgzame ouders. Alleen had ik van die “vage” klachten toen ik jong was, doktoren konden niets vinden, dus ging iedereen denken dat ik me aanstelde of aandacht wilde. Dus toen ik tijdens het sporten steeds flauwviel, ging iedereen er vanuit dat het kwam omdat ik sporten niet leuk vond. Pas toen ik 21 was ben ik met een veeeeeeel te hoge bloeddruk in het ziekenhuis terecht gekomen. Ze verklaarde mijn flauwvallen toen op die manier. Dus ik aan de medicijnen, maar elk jaar blijft mijn bloeddruk omhoog kruipen, dus elk jaar (globaal gezien hoor, niet dat het precies een jaar is elke keer :woohoo: ) moeten mijn medicijnen aangepast worden en verhoogd worden.
Vorig jaar zou ik voor een kijkoperatie onder narcose worden gebracht, maar de anesthesioloog vertrouwde mijn bloeddruk niet, dus die heeft mij naar een cardioloog gestuurd. Nu was ik daar al 3 keer eerder geweest, natuurlijk dat hartruisje geconstateerd dus een hartfilmpje laten maken. Maar daar was niets raars op te zien. En ook dit keer dus het zelfde. Maar de anesthesioloog hield vol dat er beter gekeken moest worden. Dus de cardioloog (die letterlijk tegen me zei dat hij het een beetje onzinnig vond) toch maar een echo laten maken. En zodoende zijn we nu hier.
Meneer zong wel een toontje lager daarna.

Maar goed, ouders geschrokken, familie geschrokken en bij mij dringt het nog niet echt door dat ik straks toch echt onder het mes moet.
Wel, dat is mijn zielige verhaal 😛

En jup, die hond is door mij getekend. Het volledige plaatje staat ergens op mijn FB.