default-header

Re:lichamelijke klachten

Home Forums De jongere hartpatiënt lichamelijke klachten Re:lichamelijke klachten

Ramon,

Kerel, het komt allemaal goed. Voor bijna alles is een oplossing. Ik heb een vergelijkbaar verleden als jij. Meestal is je verleden alleen een trigger en niet de oorzaak. Als ik niet zo geleefd had als tot 2011 dan had het iets langer geduurd maar was het alsnog mis gegaan.

Het heeft geen zin om daar op terug te kijken. Zoek de beste artsen en je kan best een biertje doen. Maar met mate. En roken maakt ook niet direct veel uit.

Nu kun je jezelf helpen door een beetje op te passen, maar soms genieten moet je ook doen!

Ik heb eerder een post gedaan over het meten van je hartslag met een smartphone. Dat werkt perfect. Voor android en iPhone kan je bijvoorbeeld ‘instant hearth rate’ gebruiken. Werkt helemaal 100% perfect.Ook voor de Nokia Lumia is er een goede app. Dus als je dan toch wat leuks wilt doen op een feestje kun je kijken wat er gebeurt en desnoods extra bètablokkers nemen. Pas wel op met op peppende middelen want dan ben je snel de nationale! Ik heb het 2 jaar terug nog wel eens geprobeerd maar het was meteen kassa! Direct naar de eerste harthulp en cardioverten die handel. En een infuus met amiodaron.

Groeten,

Zomaar