default-header

Re:lichamelijke klachten

Home Forums De jongere hartpatiënt lichamelijke klachten Re:lichamelijke klachten

r.spilker
Deelnemer

hee,

uhmm heb eerlijk gezegd net weer een paar k*t dagen achter de rug.
weet nog niet of vandaag veel beter zal worden.
maar heb vooral weer last van mijn rug tussen de schouders in!!! en pijn op de borst ( meer aan de linkerkant ), is een soort diep trekkend gevoel.
verders nog steeds benauwd en ook weer dat rare gevoel in mijn hele lichaam, ( het lijkt wel een beetje op het gevoel wat ik vroeger altijd had als ik naar een feestje geweest was, 2 a 3 dagen wakker weinig tot niet eten slecht drinken etc etc. een beetje het gevoel dat ik totaal ben opgebrand zegmaar, en dan nog maar te zwijgen over hoe het er in mijn koppie aan toe gaat. zo’n zwaar opgefokt/ rusteloos gevoel. )
weet even niet wat ik daarmee aan moet.

ben wel 2 weken geleden bij het spaarneziekenhuis geweest voor een fietstest, morgen krijg ik er weer een bij de longarts haha.
moet nog even mijn medisch dossier afleveren bij het spaarneziekenhuis.
op de fietstest was weer niets te zien, haalde alleen maar weer 82 % van de maximale hartslag voor mijn leeftijd. volgens de cardioloog kun je aan de hand van zo’n fietstest dus ook zien of er vernauwingen te zien zijn in de kransslagaderen, klopt dat?
waarom zouden ze dan zo’n angiografie apparaat gemaakt hebben, haha.

wel nog steeds gewoon aan het werk, het vreemde is dat ik daar ook niet heel veel last heb op de gebruikelijke klachten na, en misselijkheid. pas als ik thuisben en al een tijdje wakker merk ik aan mezelf dat ik me steeds erger ga voelen.

mvg, ramon