Ik duim voor je dochter Eugenie…dat er toch een plaatsje komt..
enneh..jaar van de tijger is nog niet zolang bezig..dus wie weet komt het geluk nog julllie kant op!!…
heeft ze per ongeluk geen examen voor de medische jurist gehad…whahhaha..wat belachelijk zeg…ik zou als ik al die studenten was een bezwaar maken…met zijn allen staan ze sterk…dit moet toch niet de toekomst wezen dat dat het belangrijkste is??..
dan hou ik letterlijk en figuurlijk mijn hart vast… 🙁
Heb mijn hele leven al moeten vechten voor alles Eugenie…en heb altijd in mijn hoofd gehad..zelfstandig zijn…van niemand afhankelijk…een sterk punt..maar soms ook een zwak punt..omdat je ook niet snel om hulp vraagt..als je het echt nodig heb…whahhahah..
het ergste is..dat ik het zelf weet..maar mijn trots is heel groot wat dat betreft… 😛
ach…mijn vader en moeder zijn gescheiden toen ze bijna 25 jaar getrouwd waren..en hadden dit 25 jaar eerder moeten doen…pffffff….
ik heb mijn vader zelfs nog in huis gehad…zo’n 9 maanden..was wel een bevallling hoor..hij lag op een stretcher in de woonkamer..had toen een niet zo’n grote flat..
maar goed..1 keer is hij bezopen binnen gekomen..en heb hem toen even haarfijn verteld dat hij dat niet meer hoefde te flikken..want dan kon hij opdonderen..
en wat hij later in zijn eigen huis zou doen zou mij een rot zorg zijn…daar zuipt tie zich maar dood..maar niet bij mij…
sindsdien was het rustig..whahhahhaha..kan nogal fel uit de hoek komen dan…whahhahah